CKN Communicatieprijs 2019

Over dit evenement

Categorie
Grote Evenementen
Organisator
Communicatieprijs
Datum en tijd
21 nov. 2019 19:30 - 22:00
Locatie
Canisius College, Berg en Dalseweg 207, 6522 BK Nijmegen

SCHRIJF JE IN VOOR EEN SPECTACULAIRE AVOND!

Wie wint goud?

Op 21 november is het zover; de CKN Communicatieprijs 2019! Hét Nijmeegse communicatie-evenement van het jaar. Tijdens dit evenement gaan de vijf genomineerden voor goud. Jij hebt de touwtjes in handen want jouw stem telt!  

Wat mag je verwachten?

Zoals je van de CKN Communicatieprijs gewend bent, wordt het een groot spektakel. De vijf genomineerde Nijmeegse partijen gaan de strijd aan om de jury- en publieksprijs. 

Wat gaan we doen? 

Er worden twee communicatieprijzen uitgereikt:

  1. Juryprijs
  2. Publieksprijs

Uit de inzendingen heeft de jury er vijf geselecteerd en dat zijn de genomineerden die hier onder staan. Die vijf genomineerden geven een zeven minuten presentatie van hun inzending en daarna krijgen de jury en het publiek de tijd om enkele scherpe vragen te stellen.

Na de presentaties bepaalt de jury de winnaar en jij krijgt de mogelijkheid ook je stem uit te brengen dus: ELKE STEM TELT!

Schrijf je vóór 18 november in als bezoeker en we zien jou op 21 november

  • Datum: 21 november 19:30-22:00u 
  • Locatie: Canisiuscollege, Berg en Dalseweg 207, 6522 BK Nijmegen
  • Aanmelden GRATIS: tot 18 november

De CKN Communicatieprijs 2019 ondersteunt het Amalia Kinderfonds

Kom in actie voor het Amalia Kinderfonds van het radboudumc Amalia Kinderziekenhuis. Vanavond krijgt het publiek de kans om te zien waarom het belangrijk is om bij te dragen aan het Amalia Kinderfonds. Wij geven het radboudumc Amalia Kinderziekenhuis met veel plezier tijdens de uitreiking van de CKN Communicatieprijs 2019 het podium. 

De genomineerden zijn:

  • BYRON met NYMA
  • Gloedcommunicatie met Radboud Universiteit: 'Je bent nodig'
  • Jet en Pascale met Het Sociale Paradijs
  • DAR met Wijkhelden
  • Jitske Jonkman met Samen Wel

Beschrijving projecten genomineerden:

NYMA verruimt je blik – BYRON Brand Directors

BYRON ontwikkelde in opdracht van de gemeente Nijmegen een passend verhaal met bijbehorende uitstraling voor het NYMA terrein dat volop in ontwikkeling is. Dit heeft geresulteerd in een merkpaspoort, nieuwe visuele identiteit, huisstijlhandboek en een goed doordachte website als eerste uiting. Belangrijkste doel voor het NYMA terrein is om een diversiteit aan ondernemers te binden. Er is een nieuwe huisstijl ontwikkeld die is vastgelegd in een huisstijlhandboek zodat de opdrachtgever ook zelf aan de gang kan gaan met het activeren van het merk NYMA. Vervolgens is een websitetraject met strategie, design en development gestart.

Positioneringscampagne Radboud Universiteit 'Je bent nodig.'– Gloedcommunicatie

Radboud Universiteit vroeg Gloedcommunicatie haar vernieuwde strategie ‘A significant impact’ vorm te geven. Hiervoor maakte Gloedcommunicatie in eerste instantie een redactieslag, een inspirerende uitgave en een online versie. Vervolgens werd ‘A Significant Impact’ in nauwe samenwerking met Total Design geactiveerd met een eigenzinnige positioneringscampagne ‘Je bent nodig’. Deze campagne en de vertaling van de vernieuwde strategie werd in allerlei middelen, inclusief bioscoopfilm, uitgevoerd. Dit alles met als doel (top)onderzoekers te werven. 

Het Sociale Paradijs - Het Sociale Paradijs

Het Sociale Paradijs wil mensen verbinden, laten samenwerken en met elkaar laten kennismaken op een frisse, nieuwe manier. Het Sociale Paradijs heeft 7 installaties: Het Cocktaillab, De Oplosruimte, De Amuses op Eenzame Hoogte, Caprese Challenge, Toasthengelbak, Het Notenapparaat en Wij zijn een tafel. Samen vormen ze op een bedrijfsevenement een omgeving waar mensen elkaar op een originele manier gaan samenwerken en zo elkaar leren kennen. Werknemers, collega's, afdelingen, komen uit hun comfortzone en gaan samen een nieuwe comfortzone in. 

Wijkhelden 5 jaar: Wijkheldenfestival - Dar

Wijkhelden is een zwerfafvalaanpak dat Dar voor de gemeenten Beuningen, Berg en Dal, Druten, Heumen en Nijmegen uitvoert. Het doel is samen met bewoners de regio schoon en fris maken én houden. Inmiddels zijn er in de regio Nijmegen al meer dan 2000 Wijkhelden die in hun eigen buurt zwerfafval opruimen. Dar verstrekt spullen en verzorgt de communicatie; een brede mix van offline en online communicatiemiddelen met als hoogtepunt het Wijkheldenfestival om de helden in het zonnetje te zetten. Het festival kreeg invulling is samenwerking met diverse andere partijen uit de regio en werd door ruim 500 Wijkhelden bezocht. 

SamenWel! - Triggerfilm

Voor het platform SamenWel! ontwikkelde Triggerfilm een videoserie om kijkers met storytelling te raken en op die manier aan te zetten tot gezondheidsactie.Steeds vertelt de hoofdpersoon over diens ziekte en herstel, en benadrukt hoe belangrijk het was (en is) om samen met anderen te gaan eten, bewegen of ontspannen. De serie beoogt bewoners van het Gelderse Rivierenland, en met name laaggeletterden, aan te zetten om samen met anderen te gaan eten, bewegen of ontspannen. De boodschap is: ‘Doe mee!’ en de serie is te zien via online-kanalen (website, Facebook, YouTube), narrowcasting in ziekenhuizen en gezondheidscentra, bij Omroep Gelderland ('Gelderland Helpt') en lokale RTV-zenders.

 

 

Deelnemers

Je moet ingelogd zijn om alle deelnemers te zien

Reacties

Log in om de reacties te lezen en te plaatsen